הקשר בין משלוח חבילות וטכנולוגיה

תוכן עניינים

הקשר בין משלוח חבילות וטכנולוגיה

עתיד משלוחי החבילות תלוי המון בהתקדמות הטכנולוגית, במיוחד כאשר תעשיית המשלוחים חווה פריחה מתמדת לאורך השנים באופן כללי, ובתקופת הקורונה באופן נקודתי, שכן בתקופה זו, הקנייה אונליין קיבלה "פוש" משמעותי.

לפי מגמות הצמיחה והערכות עתידיות, מספר החבילות והמשלוחים צפוי רק לגדול ככל שהשנים חולפות, מה שאומר, שחברות השילוח וההפצה צריכות להיות ערוכות ולעמוד בקצב הגדל של הביקוש. וכמובן, שבדיוק לשם כך, קיימת טכנולוגיה מתקדמת, שיכולה להפוך המון תהליכים לאוטומטיים והרבה יותר מבוקרים.

 

לפי מגמות הצמיחה והערכות עתידיות, מספר החבילות והמשלוחים צפוי רק לגדול ככל שהשנים חולפות, מה שאומר, שחברות השילוח וההפצה צריכות להיות ערוכות ולעמוד בקצב הגדל של הביקוש. וכמובן, שבדיוק לשם כך, קיימת טכנולוגיה מתקדמת, שיכולה להפוך המון תהליכים לאוטומטיים והרבה יותר מבוקרים.

ETA - מעקב ובקרה ממוחשבים אחר משלוחים

מערך הפצה מתקדם, צריך להיות חלק בלתי נפרד מעולם השליחויות על מנת להשאיר את הלקוחות מעורבים ושקטים. מערכת ממוחשבת המעדכנת את הלקוחות בזמן האספקה המשוער, מיקום השליח בזמן אמת, זמן הגעה משוער וכדומה, מאפשרת ללקוחות הקצה להיערך בהתאם ולדעת מתי לצפות לחבילה שלהם.

BI - מערכת בינה עסקית לשיקוף מלא של תהליך המשלוח

מערכת המאפשרת לעסקים עצמם לקבל מידע על כלל המשלוחים בלוח בקרה אחד. באמצעות המערכת ניתן לקבל דוחות ויזואליים ונוחים לקריאה על סטאטוס המשלוחים, כך שניהול תהליך ההפצה יהפוך לפשוט יותר. מערכת בינה מלאכותית הופכת את כל תהליך השילוח להרבה יותר שקוף, במינימום התעסקות. 

API - ממשק תכנות יישומים

טכנולוגיה זו מאפשרת לכל אתר commerce-e, ללא קשר לסוג הפלטפורמה שעליו פועל, להתממשק עם המערכת של חברת השילוח. בצורה זו המערכת של החברה קולטת את המידע על המשלוחים באופן ישיר, ללא כל מאמץ מצדכם. התוצאה: כל משלוח משודר באופן אוטומטי לחברת השילוח, מה שמוביל לחיסכון ניכר של זמן על הקלדת ההזמנות באופן ידני. בנוסף, המערכת שולחת סטאטוס הנוגע למשלוח לאתר המקוון וללקוחות הקצה באופן אוטומטי.

POD – הוכחת מסירה

סופה של כל חבילה להגיע ליעדה, ואם תרצו להישאר מעודכנים, זו בדיוק הטכנולוגיה שעוזרת לכם בכך. טכנולוגיה זו מתעדת בזמן אמת את זמן המסירה יחד עם השם של מקבל/ת החבילה וחתימה. המידע נשמר במערכות של חברת השילוח, כך שאם עולה בו צורך בעתיד, הוא זמין. תיעוד מלא חוסך אי הבנות ומאפשר לבצע בירורים בקלות אל מול הלקוחות במידה ויש צורך.

MULTI CHANEL SERVICE – מערכת שירות

מערכת זו מתקדמת ורב ערוצית והיא מאפשרת לחברת השילוח להעניק שירות מהשורה הראשונה. השירות זמין במגוון רחב של פלטפורמות והוא מספק שקט נפשי לבעלי האתרים אשר רוצים להתעדכן בסטאטוס המשלוחים שלהם. מערכת זו הופכת את המענה של חברת השילוח להרבה יותר מהיר, זמין ונגיש ללא זמני המתנה ארוכים. כך כולם יכולים להיות שקטים ולדעת שנמצאים בידיים הכי טובות.

מערכות מיון מתקדמות וחכמות

ניהול מתקדם יותר של מחסני חברת השילוח אומנם מתנהל מאחורי הקלעים, אך גם מהווה חלק חשוב ובלתי נפרד ממשלוח חבילות יעיל ומיטבי. כאשר מחסניה של חברת השילוח אינם מנוהלים בחוכמה, יש המון מקום לטעויות ולכן שילוב של טכנולוגיה במערך המיון וההפצה מאוד חשוב.  המשמעות של טכנולוגיה בתהליכי עיבוד ההזמנות והמיון היא שחברת השילוח יכולה לתת מענה להזמנות רבות יותר במהירות גבוהה יותר, לרבות בזמני שיא, ולייעל את כל הפן הלוגיסטי.

טכנולוגיה זו מציעה יתרונות הן לאתרי ה- commerce-e והן ללקוחות הקצה, מה גם שכולם יכולים לפקח על תהליך המשלוח ולדעת מה הסטאטוס של החבילה בזמן אמת.

לוקרים אוטומטיים לחבילות

לוקרים לחבילות מציעים פתרון טכנולוגי יעיל ופשוט לניהול. בעזרת התראות אוטומטיות ניתן להתריע ללקוחות כאשר החבילה שלהם מוכנה לאיסוף, ומשתמשים יכולים להגיע ללוקר ולסרוק קוד QR כדי לקבל גישה לחבילה שלהם.

לוקרים חכמים מציעים המון יתרונות, הם זמינים 24/7 וקל לגשת אליהם, הם מאפשרים מעקב מלא על המשלוח, שירות מהיר, נגיש וגמיש יותר ללקוחות וגם אבטחה גבוהה, שכן אף אחד לא יכול לפתוח את הלוקר ללא קוד.

החזרות והחלפות של מוצרים בקלות

לוקרים אוטומטיים מיועדים לאיסוף חבילות אך גם להחזרות, ובכך הם נותנים מענה לנקודת הכאב במכירות אונליין. תיבות החזרה אוטומטיות בפריסה ארצית נותנות מענה מיטבי ומאפשרות להחליף או להחזיר מוצרים מבלי לחכות בתור, וללא מאמצים. לאחר הכנסת החבילה ללוקר, אפשר לעקוב אחריה באמצעים מתקדמים, ולהתעדכן בסטאטוס החזרתה.

לסיכום

ענף המשלוחים ממשיך להתרחב ולהתחדש עם השנים. ככל שענף זה מתרחב, כך גם שיטות המשלוח מתעדכנות בהתאם וחברות השילוח מתאימות את עצמן לדרישות המוגברות. עתיד השילוח מושפע מאוד מהטכנולוגיה המתקדמת, מה גם שחברות שמשלבות טכנולוגיה במערך ההפצה, יכולות לספק ללקוחות שירות טוב יותר במידה ניכרת.

שילוב טכנולוגיה במשלוח חבילות הופך את שיטות השילוח הקיימות למהירות יותר, יעילות יותר וחסכוניות יותר וככל שהזמן יעבור, סביר להניח שתחום זה רק ילך וישתכלל, כך שאתרי  commerce-e ולקוחות הקצה ייהנו מפתרונות שילוח מעולים, במינימום מאמץ ובשקיפות מקסימלית.

ולבסוף, פתרונות אלו מעולים גם עבור חברות השילוח עצמן. בעזרתם הן לייעל את מרכזי ההפצה שלהן ולהשתמש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר שיש, כדי לספק ללקוחות את השירות הטוב ביותר.

במכירות אונליין. תיבות החזרה אוטומטיות בפריסה ארצית נותנות מענה מיטבי ומאפשרות להחליף או להחזיר מוצרים מבלי לחכות בתור, וללא מאמצים. לאחר הכנסת החבילה ללוקר, אפשר לעקוב אחריה באמצעים מתקדמים, ולהתעדכן בסטאטוס החזרתה.

נגישות
לשליחויות בכל הארץ לחצו כאן