משלוחים לעסקים קטנים

מחפשים חברת משלוחים לעסקים קטנים? הגעתם למקום הנכון!
אצלנו תקבלו שירות מהיר, מקצועי ויחס אישי מרגע קבלת המשלוח ועד מסירתו.

כל בעלי העסקים הקטנים מכוונים לחשיבה והתנהלות ככל מותג גדול, פלוס השאיפה להגדיל את העבודה וההכנסות, לצמוח ולהתפתח לאורך זמן. בהקשר הזה, משלוחים לעסקים קטנים מהווים שירות קריטי שמבנה את התפיסה, המוניטין וחוויית השירות של העסק מול לקוחותיו. לכן עליו למצוא את חברת המשלוחים הטובה ביותר, המציעה שירות לעסק שכמות המשלוחים שלו בכל זאת עודנה נמוכה.

אז בין אם אתם עובדים עם קהל מצומצם שזקוק לשירות אישי וטוב ובין אם אתם זקוקים למערך בפריסה נרחבת יותר שיאפשר לכם להמשיך ולגדול, מיד נספר לכם כיצד לבחור את השירות המתאים ביותר.

 

איך לבחור חברת משלוחים לעסקים קטנים?

חברת המשלוחים שלכם אמורה לענות על כל הצרכים הלוגיסטיים, הטכניים והחווייתיים – הן בצד שלכם והן של הלקוח. הנה כמה נקודות ששווה להביא בחשבון:

המסלול האישי של העסק מול חברת המשלוחים

בשל העובדה שאין לכם כמות משלוחים שמתחרה בחברות הגדולות, שווה לבדוק האם חברת המשלוחים מציעה לכם כמות חבילות חודשית במחיר אחיד, או תשלום כ"מנויים" ללא הגבלה על כמות החבילות. זה גם המקום לבחון היטב את העלויות ולוודא שהן מתגמלות אתכם כך שתוכלו להרוויח מהמוצר ולא להיפך. בדקו גם כמה יעלה לכם משלוח מהיום למחר והאם מדובר בשירות שיש לגביו תוספת.

איסוף החבילות

כמובן שמבחינת הלקוחות שלכם, משלוח עד הבית הוא השירות הכי אידיאלי, אבל במקרים רבים המוצר מגיע לנקודת איסוף סמוכה. במקרה כזה, חשוב לבדוק היטב מהן נקודות האיסוף הפוטנציאליות, מתי ניתן לאסוף את החבילות (מבחינת שעות וימים בשבוע) והאם מדובר באיסוף נוח וגמיש מספיק לקהל שלכם.

מהירות המשלוח

זמן הוא פקטור קריטי בתחום המשלוחים וכעסק קטן שמעוניין לשמור על מוניטין טוב ולהפגין שירות משובח, אין לכם רגע דל לבזבז. חברת שליחויות מוצלחת תאפשר לכם להזמין ולתאם משלוחים מהיום להיום לצד פתרונות ומענה גם לצרכים מורכבים יותר, כמו למשל הגעת המוצר בימים ובשעות ספציפיות או הצורך של הלקוח/ה בקבלת המוצר מעכשיו לעכשיו, מה שמעלה את הרצון לשירות של משלוח אקספרס

שירות לקוחות

זהו הצד שלכם מול חברת המשלוחים ועליכם לבדוק עד כמה החברה זמינה עבורכם ברגעי האמת, האם היא ערוכה לפתרון בעיות בצורה מהירה ולספק לכם חלופות, האם נוח ונעים לשוחח עמה ועוד. כמובן שאלה לא הדברים היחידים שתצטרכו לוודא ועליכם לזכור שמערך משלוחים הוא שירות מורכב, הדורש יכולות טכנולוגיות טובות, מענה טלפוני במספר ערוצים אפשריים, מחסן לוגיסטי גדול עם מכונת מיון וליקוט – את כל הדברים הללו תהיו מוכרחים לבדוק מראש, כדי להימנע מטעויות בזמן אמת.

ביטוח

סוגיית ביטוח המשלוח היא נושא שמצריך עוד הרבה יותר מילים מאלה שמופיעות כאן, אך ברמת העיקרון, משלוח לא מבוטח שם אתכם בבעיה תזרימית קשה. תאונה, גניבה, אובדן, נזק למוצר בדרך, נשיאתו הלקויה עד לבית הלקוח, חשיפתו לגורמים סביבתיים כמו פיח, גשם, בוץ ועוד – כל אלה גורמים להפסד כלכלי אדיר. לא תוכלו להרשות לעצמכם לעבוד עם חברת משלוחים לעסקים קטנים שלא מבטחת את המשלוח שלה. הגדילו לעשות ובקשו לראות את פוליסת הביטוח של החברה וודאו שהמוצר שלכם מגובה בהתאם.

מעקב אחר המשלוחים

כבעלי עסק, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לא להישאר בשליטה. המשלוח שהוצאתם החוצה מוכרח להיות מנוטר, כך שחשוב לבדוק האם קיימת אפשרות למעקב אחר המשלוחים שלכם והאם היא קיימת גם בצד של לקוחותיכם.

משלוחים בפריסה ארצית

כל עוד אתם לא עובדים לוקאלית ויש לכם עסק ללא מגבלות מקום, תזדקקו לחברת משלוחים שפועלת בכל קצוות המדינה ויש לה מערך מספק כדי להגיע לכל נקודה שבה בוצעה הזמנה. במקרה של אזורים ייחודיים כמו למשל יהודה ושומרון, רמת הגולן או אילת, וודאו באופן ספציפי שהחברה אכן ערוכה ונכונה לפעול בהם ללא שינוי.

 

מה עדיף, חברת משלוחים עם שילוח עד הבית או חברת משלוחים לנקודת איסוף?

חברת משלוחים עד הבית מספקת את המענה האופטימלי בצד של הלקוחות, משום שהיא חוסכת להם את הטרחה או ההתעסקות הנוספת שבהגעה למוצר הנרכש ומשפרת את חוויית הלקוח. עבורכם, סביר להניח שמדובר בשירות יקר יותר, שכן הוא מצריך מורכבות לוגיסטית הרבה יותר גבוהה מהחברה ודיוק בפרטי ההזמנה שאותם מילא הלקוח.

נקודת איסוף תאפשר לכם להוזיל את מחירי השליחויות וניתן לתאם את הנקודות הרצויות לכם לפי הרגלי קהל הלקוחות. עליכם לוודא שהנקודה פעילה וזמינה מספיק כדי שלא לגרור עיכובים ולספק חווית שירות מהירה ואמינה, כך שאם זה מתגשם, בהחלט תוכלו להישאר במתכונת הזו לאורך זמן.

 

בשורה התחתונה:

בחירת חברת משלוחים לעסקים קטנים עשויה להיות אתגר, משום שהיא מקפלת בתוכה שלל פרמטרים שחשוב לעמוד עליהם לפני שיוצאים לדרך ולעתים יש בה גם ניסוי וטעיה מורכבים. אם תקפידו להיעזר בשירותיה של חברה אמינה, מומלצת, איכותית ואכפתית, יש לכם דרך מנצחת להגיע לכל הלקוחות במהירות טובה ולגדול בהתאם לציפיות ולמטרות שלכם.

כל הסיבות לבחור בנו

למה לבחור בחברת השליחויות של MY DELIVERY?

הזמנה ידידותית לכולם​

הספקים שלנו מבצעים שירותי שליחויות עבור אנשים פרטיים, חברות, ובעלי עסקים, בממשק ידידותי שמתאים לכולם.​

יעילות ומהירות

מחפשים פיתרון מהיר של שליחות מהיום להיום? בשביל זה אנחנו כאן! אנחנו עובדים עם חברות משלוחים שיספקו לכם משלוחים מהירים במחירים ידידותיים והוגנים.

שקט וביטחון בהזמנה שלכם

כל ההזמנות שלנו יגיעו ליעדן במועד, וימסרו כהלכה. אתם יכולים להיות רגועים, כי המשלוח שלכם בידיים טובות.

זמינות ומענה אישי על שאלות

שירות הלקוחות זמין באמצעים הנוחים לכם. אפשר לפנות אלינו בטלפון, בוואטס-אפ או במייל.

שליחויות בכל הארץ

הגבולות למשלוחים שלנו הם גבולות המדינה, בתוכה החבילות שלכם יגיעו לכל מקום! חברות המשלוחים שלנו יספקו לכם את החבילות בכל אזור בארץ (ייתכנו מקרים שבהם משלוחים מהיום להיום יסופקו באזורי חלוקה ספציפיים - שווה לבדוק איתנו).

צוות מקצועי ואמין

יש לנו שליחים מקצועיים ומוכשרים, שעושים את עבודתם על הצד הטוב ביותר, ותמיד עם חיוך ובסבר פנים יפות! כל חברות המשלוחים שלנו הן חברות מקצועיות ובעלות ניסיון רב בתחום. המשלוח שלכם בידיים טובות.

נגישות
לשליחויות בכל הארץ לחצו כאן