משלוח מארצות הברית לישראל

תוכן עניינים

משלוח מארצות הברית לישראל: תמונה של הגלובוס עם קופסאות משלוחים
מה עושים כשהחנות האמריקאית שכל כך אהבתם לא נותנת שירותי משלוח מארה"ב לישראל? רגע לפני שאתם מוותרים על סל הקניות שמחכה לכם שם, תשמחו לדעת שיש פתרון פשוט וקל. הרבה ישראלים כבר למדו ואימצו את הטריק הקטן שמתגבר על הגבלות המשלוח המקומיות והנה הוא כאן לפניכם, לניצול בשגרה וגם במועדים מיוחדים כמו בלאק פריידיי או הקריסמס, בהם פשוט חבל לפספס מבול של מבצעים והנחות ענק.

אם אין לאתר משלוחים לישראל, איך אפשר לקבל חבילות מארה"ב?

בואו נתחיל מהשורה התחתונה: אם מצאתם חנות אונליין בארה"ב שאין לה משלוחים לישראל, כל שתצטרכו לעשות הוא לאתר חברת שילוח בכתובת אחרת בחו"ל, שתקלוט את המשלוח ואז תשגר אותו אליכם, כמובן בכפוף לדמי משלוח. אז איך בדיוק עושים את זה? פשוט: בוחרים בחברת שילוח שעונה בדיוק על הצורך הזה, ונרשמים לשירות שלה. עליכם למלא את הכתובת הישראלית שאליה תרצו לקבל את המשלוח (באנגלית), את שמכם ומספר הטלפון. עכשיו תוכלו להיכנס לחנות האמריקאית ולהזין ברכישה את הכתובת שקיבלתם מחברת השילוח. שימו לב שאתם מזינים את הכתובת הזו בשדה "הכתובת למשלוח" ולא בשדה "כתובת לתשלום" אותה בדרך כלל אפשר להשאיר ריקה (אלא אם אתם רוצים קבלה/ חשבונית ואז יש להזין שם את הכתובת הישראלית הרגילה שלכם). הכתובת של חברת המשלוחים, היא של מחסן ליקוט גדול הממוקם בארה"ב (או במדינה אירופאית כלשהי, תלוי בחברה שבחרתם) ושאליו ההזמנה שלכם תגיע. עם קליטת המשלוח תישלח לכם הודעה ולאחר מכן יתחיל תהליך העברת המוצר לישראל, כולל שחרור מהמכס ושילוח עד הבית או בדואר רגיל, לפי בחירתכם. שימו לב שעלות המשלוח בסופו של דבר מורכבת משני תעריפים: עלות המשלוח מהחנות לחברת המשלוחים ועלות המשלוח ממנה לארץ. כמעט תמיד המשלוח הפנימי בתוך ארה"ב ללא תשלום כך שתתבקשו לכסות את העלות משם לכאן בלבד.

מה חשוב לדעת לפני שמזמינים משלוח מארה"ב לישראל?

  • תקרת מיסוי – ידעתם שיש מיסוי על רכישה מחו"ל? כנראה שכן. עם זאת, כל קנייה בסכום של 75$ ומטה (למעט רכישת מוצרי טבק ואלכוהול) פטורה מתשלום מכס, מע"מ ומיסי קנייה. החדשות הטובות הן שעלות המשלוח מארה"ב לישראל לא כלולה בתקרה זו, כך שלא צריך לגלם אותה בתוך סכום הרכישה הכולל.
  • התאמה למוצרים קלי משקל – מוצרים כבדים לא תמיד משתלמים לרכישה בארה"ב ולכן שווה לשקול את התעריף הכולל של הרכישה והמשלוח לפני שפונים לאפשרות הזו. מוצרי צריכה פשוטים לעומת זאת, עשויים להיות כדאיים מאוד כלכלית בעיקר במותגים שמחיריהם זולים יותר בארה"ב.
  • מועדים חסכוניים במיוחד – חברות השילוח יוצאות במבצעים סופר אטרקטיביים שכדאי לנצל סביב תקופות הרכישה הגדולות כמו למשל אמזון פריים דיי, בלאק פריידי ועוד.
  • עלויות נלוות – שימו לב אם חברת השילוח מחייבת אתכם על כניסת החבילה למחסן, מהו מחיר התוספת לחבילות גדולות וכבדות והאם ניתן להוסיף ביטוח לתכולה ובאיזה סכום מדובר. אל תהססו להשוות בין מספר חברות לפני שתתמקדו באחת מהן.
  • איחוד חבילות – אם רכשתם מספר מוצרים מאותה החנות בפרק זמן יחסית קצר מרכישה לרכישה, בדקו האם אפשר לאחד את החבילות ולחסוך בעלויות השילוח.
  • אופציות משלוח – יש חברות שמציעות מספר אפשרויות כמו למשל מספר מעקב, משלוח אווירי, שליח עד הבית ועוד. באופן כללי ענף המשלוחים דינמי למדי כך שתמיד שווה להתעדכן במה שקורה בחברות השונות ולמצוא את זו שמספקת את האפשרויות שהכי מתאימות לכם.

ומה לגבי ייבוא או משלוחים מארה"ב לעסקים?

יבואנים מוסדיים ומסחריים מארה"ב זקוקים לחברת משלוחים מקצועית שמתמחה במתן מכלול של שירותים מתאימים ובהסדרה של כל היבטי המיסוי הנכללים בכך. אם יש לכם עסק ואתם מזמינים מוצרים מארה"ב, זכרו להזין בכתובת המשלם את כתובת בית העסק, משום שזו תהיה הכתובת שתירשם בקבלה או החשבונית. נוסף לכך, וודאו כי הביטוח מספק לכם את השקט הנפשי הטוב ביותר ומונע מצב של העדר פיצוי מלא במקרה של נזק. וודאו שחברת המשלוחים שלכם מספקת בין היתר שירות אריזה חסכוני, מציעה מרכז לוגיסטי מתקדם עם תנאי אחסון טובים, שירותי מעקב ובקרה אונליין ומספקת לכם מידע רחב ועשיר על תקנות המיסוי ואפשרויות המשלוח המדויקות. במסחר קבוע מול השוק הקמעונאי בארה"ב אין אפשרות להתפשר על חברת משלוחים שתעמיד את טובתכם לפני הכל ושיודעת כיצד להימנע מפסילת משלוח, בעיות מול תווי תקן ובטיחות, קשיים באריזת המוצרים ועוד.

נו, הבעיה נפתרה? אז קדימה לשופינג!

משנה לשנה יותר אנשים בישראל מגלים את הדרך הנוחה והפשוטה לרכוש מוצרים בארה"ב. בעזרת חברת שילוח שמגשרת על מגבלות החנות המקומית, תוכלו להזמין כל מוצר ללא קושי וליהנות ממספר רחב של אפשרויות משלוח נוחות, מחברות מקצועיות ומנוסות המתמחות במתן השירות.

שאלות נפוצות:

זה פשוט: מאתרים חברת שילוח שתוכל לקלוט אצלה את המשלוח ולשגר אותו לכתובתכם, נרשמים לשירות שלה ולאחר מכן מבצעים את ההזמנה בחנות הרצויה.

בהחלט. אם מדובר בחנות שלא מבצעת משלוחים לישראל, ניתן להירשם לשירותי המשלוחים של חברה אמריקאית שתקלוט את החבילה אצלה ותשלח אותה אליכם, בדואר רגיל, עם שליח ואפילו אקספרס.

משלוח קטן וקל (נעלי ספורט למשל) יעלה בין 20-40 דולר ברוב החברות. ניתן לבדוק את המחיר המשוער דרך מחשבון ייעודי באתר חברת המשלוחים ולהוסיף עלויות במקרה של משקל/ נפח גדולים, צורך לאחד חבילות או לארוז מחדש, ביטוח ועלויות מכס אם רכשתם בסכום שמעל 75$.

נגישות
לשליחויות בכל הארץ לחצו כאן