משלוח חבילות בכל סוגי הגדלים

תוכן עניינים

שליח עם חבילות
כאשר אנו מעוניינים לשלוח חבילה, ישנה חשיבות לגודל החבילה (קטן בינוני גדול). בעמוד הבא נבחין בין סוגי הגדלים השונים, מה חשוב לדעת, ומידע רלוונטי נוסף בתחום המשלוחים.

משלוח חבילות - גודל קטן

אם אתם מעוניינים לשלוח חבילה קטנה, כגון מעטפה, מפתחות, טלפון נייד, מסירה משפטית, קלסר, קופסת נעליים, מחשב נייד וכו', בהחלט מומלץ להיעזר בשליחות לצורך זה, על מנת לחסוך זמן יקר והתרוצצות. כשמדובר בחבילות קטנות, הדבר משפיע על זמן המשלוח, ובהחלט ניתן לספק את המשלוח תוך כמה שעות, או תוך יום, תלוי בכם ובדחיפות המשלוח. אנו ממליצים לארוז את הפריט כראוי, על מנת שיישמר בצורה המיטבית ביותר. הספקים המקצועיים שלנו ישלחו את הציוד במהירות ובאופן הבטוח ביותר, גם את החבילות הקטנות ביותר!

משלוח חבילות - גודל בינוני

גודל בינוני של חבילות מתייחס למוצרים כגון תיקי גב, מספר קלסרים יחדיו, מארזי שתייה, ביגוד וכו'. גם במקרה של גודל בינוני, מדובר בשילוח די מהיר, תלוי בעיקר ברמת הדחיפות שלכם כמובן. שירות השליחויות שהספקים שלנו יעניקו לכם יוכל לספק את המשלוח באותו היום, או לפי בחירתכם. בהמשך נפרט את סוגי השליחויות שניתן לבצע עבור סוגי הגדלים.

משלוח חבילות - גודל גדול

משלוח גדול מתייחס למדפסת, כיסא, רהיט, מסך טלוויזיה, כלי נגינה, מכשירי חשמל גדולים ועוד. כן חשוב לנו לציין פה, כי ישנה טעות נפוצה בתפישה שלמשלוח גדול לוקח יותר זמן להגיע. זה לא בהכרח נכון. יש לנו לקוחות רבים אשר רכשו מקרר למשל, והמקרר הגיע לביתם עוד באותו היום. כל עוד מדובר במשלוח מישראל לישראל, ולא משלוח שאתם ממתינים לקבל מחו"ל, האפשרות לבצע מסירה מהיום להיום להיום בהחלט ריאלית, גם עבור משלוחים גדולים במשקל גדול. ניתן להוביל גם משטחים כבדים, אשר מחייבים שימוש בכלי רכב מתאים שיעבירו את המשטח באופן מוגן ושמור, וכמובן תוך ציות מוקפד לכללי הזהירות והבטיחות.

סוגי שליחויות שניתן לבצע עבור הגדלים השונים

קיים מגוון של סוגי שליחויות, אותם תוכלו לבחור עבור משלוח חבילות בכל סוגי הגדלים.

משלוחים מהיום להיום מתאימים למסירה דחופה וחשובה שעליה להתבצע מהיום להיום. אם מדובר במסירה משפטית למשל, בתרופה כלשהי, במסמכים פיננסיים, או במכשיר חשמלי חשוב שהתקלקל בבית ורכשתם חדש, משלוחים מהיום להיום מאפשרים לכם לבצע משלוח במינימום בירוקרטיה, מינימום עלויות, זריזות, וכמובן משלוח בטוח ומוגן.

משלוחים מדלת לדלת מתייחסים למקרים בהם אנו מבקשים לבצע משלוח שיגיע באופן מדויק לידיים שאליו אמור להגיע. לא לסניף הדואר, לא לחלוקה האיזורית, אלא ממש לידי אותו האדם. ניתן לבצע משלוחים בכל סוגי הגדלים באמצעי זה. הלקוח יוצר קשר עם ספק השליחויות ומתאם שעה ומקום לאיסוף, ומיקום מדויק למסירת הפריט. המשלוח מגיע לידיים הנכונות והמדויקות, מה שבהחלט יכול להיות רלוונטי ומשמעותי במקרה של מסמכים פיננסיים, מסמכים משפטיים, ועוד.

 הספקים שלנו יוכלו למסור משלוחים לכל חלקי הארץ, בכל סוגי הגדלים, בכל סוגי השליחויות. אם אתם זקוקים לייעוץ בנוגע לסוג המשלוח בהתאם לגודל, אנא פנו אלינו ונשמח לסייע.

נגישות
לשליחויות בכל הארץ לחצו כאן