לאן נעלמה החבילה שלכם?

תוכן עניינים

שליחויות
זה קרה לנו או לחברים שלנו לפחות פעם אחת מאז שהחלו הקניות באינטרנט וההזמנות מסין, נכון? הזמנה שביצענו לא הגיעה אלינו, אבדה בדרך. היכן? כיצד ניתן לעקוב אחר משלוחים מסין? כל התשובות לכל השאלות בנושא הזה, בואו נעשה קצת סדר 

כלל יסוד - דואר רשום בלבד

בואו קודם כל נקבע כלל יסוד בהזמנות מאתרים בחו"ל באינטרנט. את הרכישה שאתם מבצעים, חשוב "לאבטח" באמצעות דואר רשום. הדואר הרשום מאפשר לעקוב אחר החבילה, לבדוק היכן היא, וגם לנקוט באמצעים מול דואר ישראל, במידה והחבילה לא הגיעה ליעדה, כל עוד אתם שומרים על הנתונים המוכיחים כי ביצעתם משלוח בדואר רשום.

בלי קשר לדואר רשום, חשוב להבדיל בין שני סוגי משלוחים בהזמנות מסין: משלוחים עם מספר מעקב, משלוחים ללא מספר מעקב, משלוחים באמצעות בלדרים.

משלוחים עם מספר מעקב

מספר מעקב הוא סוג של ערבות עבורכם לרכישה שביצעתם. מכיוון שהחבילה עושה את דרכה מעבר לים, אתרים רבים נוהגים למסור מספר מעקב המורכב מאותיות ומספרים, אשר באמצעותו ניתן לבדוק את הסטטוס של החבילה: היכן נמצאת, בעוד כמה זמן צפויה להגיע, וכו'.

משלוחים ללא מספר מעקב

כן, הבנתם נכון, אנחנו פחות ממליצים על הנישה הזאת. זה בסך הכל אומר שמהרגע ששילמתם וביצעתם רכישה, אין לכם הרבה מה לעשות מלבד לחכות שהחבילה תגיע.. אתם כן יכולים לבצע את המשלוח באמצעות דואר רשום ולהוסיף תשלום (לעיתים קרובות משלוחים ללא מספר מעקב זולים יותר מבחינת עלות המשלוח), אך לדעתנו זה לא שווה את כאב הראש.

כאשר אתם נכנסים לבצע רכישה באתר מסוים, בידקו האם הוא מספק מספרי מעקב. במידה ולא, ההמלצה הכנה שלנו היא להמשיך הלאה ולמצוא אתר עם רכישה בטוחה יותר.

משלוחים באמצעות חברת שליחויות

סוג המשלוח הזה מאפשר לכם לקבל מספר מעקב וגם את החבילה שרכשתם, עד הבית. יש לכך יתרון גדול, השילוב בין מספר מעקב לבין משלוח עד הבית, ברוב המקרים זה יבוא לידי ביטוי במחיר, גבוה יותר ממשלוח רגיל. חשוב לקחת בחשבון שמעל מחיר מסוים, משלמים לא רק מיסים, אלא גם אגרות נוספות לחברת הבלדרות, שימו לב ובדקו את זה טוב טוב לפני ביצוע הרכישה וסוג המשלוח.

בדיקת סטטוס החבילה באתרים מיועדים לכך

ישנם מספר אתרים באמצעותם ניתן לבדוק מה שלום החבילה שלכם, האם הכל בסדר, והאם היא בדרכה אליכם. הנה כמה אפשרויות:

בנוסף לאתרים הללו, תוכלו לעקוב אחר המשלוח גם באתרים סיניים:

שימו לב, ניתן לבצע מעקב באמצעות אתרים אלו, רק אם יש לכם מספר מעקב, אותו אתם מקלידים. ללא מספר מעקב, כל שנותר הוא לקוות ולהמתין בסבלנות 

רכישה נעימה!

נגישות
לשליחויות בכל הארץ לחצו כאן