כך תבחרו חברת הפצה בישראל

תוכן עניינים

משאית של חברת הפצה

מהי חברת הפצה?

חברת הפצה היא חברת שעוסקת בשליחויות עבור עסקים ואנשים פרטיים. בין היתר היא מעניקה שירותים של מסירת חבילות ומשלוחים בכל רחבי הארץ, חלוקת עלונים וברושורים ללקוחות פוטנציאליים, ושירות מסירת מסמכים עבור משרדי עורכי דין, ראיית חשבון וחברות אחרות. בעידן הדיגיטלי של ימינו, ישנו ביקוש רב לשירותי חברת הפצה. רבים מהצרכנים מבצעים רכישות און ליין במקום קנייה בחנויות פיזיות, ולכן יש צורך גדול בהפצה של משלוחים וחבילות עד לפתח הבית של הלקוח. בנוסף לכך, החיים המודרניים עמוסים ולחוצים מאוד, וחברות הפצה מקלות עלינו באמצעות חיסכון של זמן, כסף ואנרגיה.

מתי ומי נדרש לשירות של חברת הפצה?

חברות עסקיות רבות נעזרות בשירותי חברת הפצה, על מנת לשלוח כרטיסי ביקור, עלונים ברושורים ומתנות ללקוחות קיימים או לקוחות פוטנציאליים. שירות זה יעיל במיוחד כאשר קהל היעד של החברה מתגורר רחוק או פזור בכל רחבי הארץ. חברות רבות גם משתמשות בשירותי הפצה כדי לשלוח מתנות לעובדים.

לצד החברות העסקיות, ישנן רשתות של חנויות רבות הנעזרות בשירותי הפצה על מנת להעביר סחורות מחנות לחנות במהירות וביעילות. לצד חנויות פיזיות, גם חנויות און ליין משתמשות בשירותים אלו. כאשר הגולשים מבצעים רכישה של מוצרים דרך החנות המקוונת מבלי לצאת מהבית, חברת ההפצה דואגת למסירת המוצרים עד לפתח ביתם של הלקוחות.

חברות הפצה מעניקות שירות גם למסעדות המציעות משלוחים. הן אוספות את המנות המוזמנות מהמסעדה עד לבית הלקוח במהירות, תוך כדי שמירה על שלמות המזון.

בנוסף לכך, חברות הפצה מעניקות שירותים למשרדים שונים ומוסדות כמו משרדי עורך דין וראיית חשבון. פעמים רבות עולה הצורך להעביר באופן אישי מסמכים כמו הזמנה לדיון בבית המשפט ולוודא כי הנמען קיבל לידיו את המסמך. חברת ההפצה דואגת לכך, ומעבירה עד לידיו של הנמען את המסמכים המבוקשים.

לא רק חברות נעזרות בשירותי חברת הפצה. גם לקוחות פרטיים המעוניינים לשלוח מתנה או חבילה אחרת לחברים ובני משפחה, יכולים לפנות לחברות אלו שואגות לכך שהמשלוח יגיע ליעדו במהירות ובנוחות.

המאפיינים והיתרונות של חברות הפצה ושילוח

חיסכון בזמן וכסף

משלוח באמצעות דואר ישראל נחשב איטי במיוחד, ולעיתים קרובות דבר הדואר מגיע באיחור גדול לנמען. אם אתם שוקלים לבצע את המשלוח בעצמכם באמצעות נסיעה ברכב, הרי שמדובר בבזבוז זמן יקר. הפתרון הוא להיעזר בחברת הפצה שמבצעת שליחויות במהירות רבה. ניתן לבצע משלוח אקספרס לכל רחבי הארץ המגיע עוד באותו יום לנמען, או במועד אחר שאתם בוחרים בו. כידוע זמן זה כסף, לכן השירות של חברות אלו יחסוך לכם כסף רב.

 

שירות נוח

כל מי שהגיע לסניף הדואר הקרוב לביתו יודע שמדובר בהתעסקות רבה. יש צורך לצאת מהבית או מהמשרד, לעמוד בפקקים, להמתין בתור, לעטוף את החבילה ולקוות שהיא אכן תגיע ליעדה. לעומת זאת, חברת הפצה מגיעה עד אליכם – לבית או למשרד מבלי שאתם תצטרכו לבזבז אנרגיה ולהתעסק בלוגיסטיקה של השליחות.

 

אמינות

כאשר אתם שולחים חבילות או מסמכים באמצעות הדואר, יש תמיד סיכוי לכך שהחבילה שלכם תלך לאיבוד בין שאר דברי הדואר. חברת הפצה לעומת זאת, תדאג להעביר באופן ישיר את החבילה שלכם לנמען תוך קבלת חתימה שלו על כך שקיבל לידיו את המשלוח. יתרון זה חשוב מאוד במיוחד כאשר מדובר בדברי דואר רגישים כמו מסמכים משפטיים.

 

התאמה לקהל היעד

חברת הפצה מציעה שירותים של הפצת עלונים, ברושורים וכרטיסי ביקור המותאמים לקהל היעד שלכם. ניתן להפיץ את החומר הפרסומי שלכם באופן ממוקד בהתאם למאפיינים של קהל היעד כמו מיקום גיאוגרפי. כך תוכלו להגדיל את פוטנציאל הצלחת הפרסום שלכם ולקדם את העסק שלכם להצלחה.

 

חברת ההפצה My Delivery בשיתוף חברות ההפצה המובילות, מציעה שירותי שליחויות עבור לקוחות עסקיים ולקוחות פרטיים. אנו מציעים משלוחים בארץ מדלת לדלת, שליחויות אקספרס ומשלוחים מהיום להיום, שליחות מתנות לעובדים, שליחויות לעורכי דין ואישור מסירה משפטי. כל ההזמנות שלנו מגיעות ליעדן במהירות ולכל רחבי הארץ, והשליחים המקצועיים והמנוסים שלנו דואגים לשלמות החבילות ולמסירתן בסבר פנים יפות ותוך הענקת שירות אדיב ויעיל. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ואנו נשמח להעניק גם לכם שירותי הפצה.

 

נגישות
לשליחויות בכל הארץ לחצו כאן