שליחות חד פעמית

תוכן עניינים

איור של איש משלוחים על קטנוע מבצע שליחות חד פעמית

יש לכם משהו להעביר למישהו באופן חד פעמי? my delivery תמיד כאן בשבילכם! אנו מתמחים בשליחויות פרטיות, משלוחים לעסק, מסירות משפטיות, משלוחי אקספרס, משלוחים מהיום להיום ועוד מגוון שירותים מצוינים. צריכים להזמין שליחות חד פעמית שתגיע ליעד בשלמות ובזמן? צרו קשר והשליח שלנו כבר בדרך!  

למה לבחור ב-my delivery?

מכרת למישהי מקבוצת הפייסבוק שמלה? חייב להעביר עוד היום מסמכים לרואה החשבון שלך? יש לכם כמה פריטים למסור למשפחה שגרה רחוק? הלקוח מתקשה להגיע אליכם לחנות? שליחות חד פעמית עם my delivery תאפשר לכם לשלוח כל דבר, בכל זמן, בלי דמי מנוי ובהזמנה זריזה ונוחה מאי פעם.

אנחנו יכולים לחשוב על מאות מצבים נוספים שבהם אין לכם צורך בחברת משלוחים קבועה, אלא במשלוח חד פעמי מכתובת לכתובת: העברת מוצרים קטנים וגדולים, מסמכים חשובים, אולי מתנה אישית לחברים או בני משפחה.

מה שבטוח – כל אחד מהמצבים הללו דורש מכם לאתר חברת משלוחים מקצועית שאפשר לסמוך עליה ושעובדת בפריסה ארצית כמובן. ומה עוד? עם mail delivery אתם נהנים משורה של יתרונות נוספים:

שליחות חד פעמית מהיום להיום

משלוח איכותי צריך להיות מהיר, מדויק ונטול תקלות. בדיוק בשביל זה אנו מעמידים לרשותכם את האפשרות להזמין מאיתנו שירותי משלוחים מהיום להיום – בכל אזורי המרכז. רק חייגו והשליח שלנו יוצא לדרך.

שליחות חד פעמית מהיום למחר

ומה אם אתם זקוקים למשלוח מהיר ככל האפשר בפריסה ארצית? התראה קטנה אלינו והשליח יגיע במהירות לאיסוף ואריזת המשלוח, משם יעביר אותו בתוך 24 שעות לכל כתובת רצויה – משלוח מהיום למחר, כן, זה כל כך פשוט!

אין צורך בהתחייבות

רוב חברות המשלוחים דורשות מכם מנוי או התחייבות לכמות מסוימת של משלוחים כדי לקבל את השירות. ב-my delivery אנחנו חושבים ופועלים אחרת – תוכלו לשלוח איתנו כל דבר באופן חד פעמי לחלוטין, בלי שום מנוי, התחייבויות, תשלומים ואותיות קטנות.

מגוון סוגי חבילות ומשלוחים

מוצר קטן או גדול, חבילת דפים או רק דף אחד, בקבוק יין שביר או שוקולד יוקרתי משובח. במיי דליברי אין לנו שום מגבלה על מה שתרצו לשלוח ואתם חופשיים לבחור את סוג המשלוח ללא שום תלות בסוגו או גודלו, גם אתם אנשים פרטיים ולא בית עסק.

מקצועיות ואדיבות

אומרים שעבודה טובה מוגשת עם חיוך. אנחנו לא בטוחים מי בדיוק אומר את זה חוץ מאיתנו, אבל עבורנו זה מה שנדרש כדי להגיש לכם שירות ברף גבוה, בלי תקלות, איחורים או חוויית שירות בינונית. ומעבר למענה נעים ואדיב מכל הלב, אין אצלנו פשרות על מקצועיות ומיומנות הצוות.

אז שניקח מכם את החבילה ונתחיל לשנע?

לכל משלוח, בכל זמן ומקום – my delivery תמיד לרשותכם. עם שירות איכותי, מקצועי ומכל הלב לביצוע שליחות חד פעמית, תוכלו לקבל ולמסור כל חבילה בפריסה ארצית בלי להתחייב מולנו בשום שלב למנוי או כמות של משלוחים.

רוצים לקבל הצעת מחיר מהירה כבר עכשיו? לחצו על כפתור הווצאפ שבאתר או חייגו אלינו ונדאג לשירות המהיר והמשתלם ביותר.

  • השירות ניתן ללקוחות פרטיים ועסקיים כאחד, ללא תנאים ומגבלות בנוגע לסוג החבילה או קבלת השירות.
  • המחיר לכל משלוח נקבע לפי מרחק.
איש משלוחים מבצע שליחות חד פעמית
נגישות
לשליחויות בכל הארץ לחצו כאן