7 טיפים לבחירת חברת שליחויות בישראל

תוכן עניינים

שליח בשיא המהירות
ענף המשלוחים בישראל משתכלל מדי שנה וכולל מגוון רחב של ספקים, וזאת כי רבים מהעסקים צרכים להבטיח שהחבילות והמכתבים שנשלחים ללקוחות ולקולגות יגיעו בבטחה ליעד, ולו כי כל איחור או בעיה בדרך אינה רק מערימה קשיים, אלא בין היתר פוגמת במוניטין, ועל כן יש להבין שחברת משלוחים אינה רק מחזיקה כמה חבר'ה אקראיים עם נייד ואופנוע, אלא מדובר בחברה לכל דבר, חברה שצריכה לתפעל מערך לוגיסטי, לבחור את עובדיה בקפידה ולהתנהל בצורה מסודרת ויעילה. אי לכך חשוב ביותר לבצע מחקר מעמיק לפני שמקבלים החלטה.

בודקים פעם אחת ונהנים לאורך זמן

גם אתם מבקשים לבחור חברת משלוחים מבטיחה? ריכזנו עבורכם 7 טיפים חשובים – כך תבחרו חברת שליחויות:

בחנו אלו סוגי משלוחים החברה מבצעת

עומדים לבחור חברת שליחויות בישראל? ראשית ביחנו אלו שירותים היא יודעת להציע, וזאת כי ככול שהיא תדע להציע מנעד יותר רחב של שירותים, כך ניתן לדעת שאכן מדובר בחברה מקצועית ורצינית. אלו שירותים חברת משלוחים יכולה להעניק? ובכן משלוח מהיום להיום, משלוח אקספרס, משלוח מסמכים ואף משלוח משפטי שבין היתר מצריך לעמוד בלוחות זמנים לחוצים, להבין בנהלי עבודה של מגוון גופים ואף להיות אחראיים שהנמען ימלא את הטפסים השונים כנדרש.

מעקב אונליין בעזרת אתר או אפליקציה

כיום הטכנולוגיה מהווה תוסף חשוב מכל שירות וגם בתחום המשלוחים היא מהווה כלי עזר משמעותי - מסייעת לשולח להישאר בשליטה ולדעת בדיוק מה מצב החבילה, כך שגם יודעים לנהל את לוחות הזמנים מול הנמען וגם רגועים כיוון שבקיאים בכל שלב ושלב. אי לכך מעקב אונליין דרך אפליקציה או אתר מהווה נדבך מהותי בשירות, נדבך שמאפשר לקבל למייל או לנייד עדכונים שוטפים באופן יעיל, אמין ובזמן אמת.

מחיר הוגן

בין אם עומדים לשלוח חבילה באופן חד פעמי ובין אם עומדים לשלוח אינספור חבילות מטעם הפעילות העסקית, הרי שתמיד טוב לדעת שהמחיר שמשלמים הגיוני - אינו יקר ומעניק תמורה מלאה. מכאן שאין ברירה - חובה לבצע השוואה ובו זמנית לקחת בחשבון שמחיר מאד זול עשוי להוות פיתוי שלאחר מכן יגרום להצטער. כמו כן, אם אתם עומדים להיות לקוחות קבועים, רק הגיוני ליהנות ממחירים מוזלים.

עמידה בזמנים

הרבה פעמים אין זה רק מספיק לשלוח חבילה, אלא הכרחי לדעת שהיא תגיע ליעד בזמן, ופה חשוב לפנות אל חברת משלוחים שגם עובדת במרחב שלכם וגם מעסיקה כמות גדולה של שליחים, כך שהיא לא תמהר לקחת את הקריאה, אך בפועל תספק את השירות באיחור - מצב שיעמיד אתכם בפני בעיה כמו בשירות שליחות משפטית. מכאן שיש לבחון לאלו זמנים החברה יודעת להתחייב, ובו זמנית לבחון כמה שליחים ואלו כלי רכב עומדים לרשותה.

ביטוח ובטיחות המשלוח

עומדים לשלוח חבילה? אין זו רק האחריות של חברת ההובלה, אלא גם שלכם. עליכם לוודא אלו תנאים חברת המשלוחים יודעת להציע בכדי שהחבילה תגיע ליעד שלמה. מכאן שיש לבחון הן את הכלי שבו החבילה מועברת, הן את טיב המומחיות של הנהגים והן את קיומה של האפשרות לבטח את התכולה. אי לכך גם אם ביטוח מייקר במעט את המשלוח, יש לקחת בחשבון שהרבה פעמים פרמטר זה הכרחי, ולו כי שולחים חבילה יקרה ועדינה.

קשר ישיר מול החברה

שקיפות וקשר ישיר מאוד חשובים ועל כן מומלץ לוודא שקיים מוקד אנושי, וזאת כי אם פתאום חלה תקלה, שכחתם מסמך, מסרתם כתובת שגויה, או פשוט הנהג עצר להחליף צמיג, הרי שטוב לדעת שלא נשארים בעלטה ושבכול רגע נתון יש למי לפנות ומי שיפתור עבורכם את הבעיה.

המלצות

המלצות תמיד חשובות, ועל כן אין להתבייש, אלא פשוט לשאול ישירות עם אלו עסקים נוספים החברה עובדת בשוטף. מבקשים לבצע בדיקה נוספת? תבקשו לדבר עם לקוח אחד או שניים.

שנסכם את הטיפים?

השאלה איך בוחרים חברת שליחויות מאוד חשובה ואין לצאת לדרך בלעדיה. מעט עבודת מחקר מקדימה ואתם זוכים להיות רגועים ובטוחים שמעתה והלאה המשלוחים שלכם בדרך ליעד באופן מקצועי ומהיר – אינטרס שלכם!

נגישות
לשליחויות בכל הארץ לחצו כאן