משלוחים מדלת לדלת

מחפשים חברת משלוחים מדלת לדלת? הגעתם למקום הנכון!
אצלנו תקבלו שירות מהיר, מקצועי ויחס אישי מרגע קבלת המשלוח ועד מסירתו.

ענף המשלוחים בישראל בהחלט התפתח בשנים האחרונות וקמות לא מעט חברות שליחויות, כחלק מהקדמה הטכנולוגית אליה כולנו חשופים. אם בעבר היה נהוג לבצע משלוח מדלת לדלת במקרים דחופים ונדירים במיוחד, הרי כיום, בעידן בו חלק לא מבוטל מהרכישות מתבצע באינטרנט, המושג משלוחים מדלת לדלת, הפך לפופולרי וידוע בישראל. אין ספק שלא מעט אנשים מעדיפים לקבל את החבילה שלהם לא לתא הדואר או לסניף הדואר הקרוב, אלא ישירות לידיהם, לביתם, או למשרדם, ועל כן בוחרים לא פעם, במשלוחים מהיום להיום או משלוחים מהיום למחר. משלוחים בארץ מדלת לדלת יכולים להתבצע עבור חברות, עסקים, ואנשים פרטיים. חפצים אישיים, סחורות, מוצרים שתוקנו, והלקוח צריך לקבל אותם ישירות לידיו. ניתן לבצע משלוחים דחופים ומשלוחים רגילים, על בסיס קבוע כמו גם באופן חד פעמי. בואו נבין תחילה מה נכלל במשלוחים הללו, למי השירות נחוץ, ולאחר מכן נסקור את היתרונות של השירות.

משלוחים בארץ מדלת לדלת: במקצועיות ובמהירות!

התהליך הוא פשוט: הלקוח יוצר קשר עם חברת השליחויות ומתאם שעה מדויקת, מקום מדויק לאיסוף הפריט אותו ירצה למסור. השליח מגיע בדיוק בזמן שנקבע, למקום שנקבע, ומשם ממשיך ישירות, ללא עיכובים, לנקודה אליה אמור הפריט להימסר. ממש מדלת לדלת. הייחודיות של משלוחים בארץ מדלת לדלת היא ההבטחה שהמשלוח מגיע לידיים המדויקות והנכונות אליו ממוען.

אם למשל ניקח לדוגמא משרד רואי חשבון, משרד עורכי דין הזקוק לשליחות משפטית, ובהחלט קיימות דוגמאות נוספות, אשר זקוקים להעביר מסמכים לידיים המדויקות של הנמען, ולא בקו חלוקה רגיל כמו למשל שירות אקספרס של רשות הדואר, הרי כי עדיף שיבחרו בשירות זה, על מנת לוודא שהמשלוח לא רק הגיע לידיים המדויקות, אלא גם ללא עיכובים והפתעות בדרך.

משלוח עד דלת הבית

אם אתם בעלי עסק ששמים לנגד עיניהם את שביעות רצון לקוחותיכם, הרי שתעדיפו לבצע משלוח מדלת לדלת. קודם כל, בואו נודה באמת, אף אחד לא אוהב לקבל משלוח שהוא צריך ללכת לאסוף במיוחד מנקודת איסוף רחוקה, או שלא מגיע לידיו.

פרטיות הנמען והשולח

חשוב לזכור כי לפעמים אנשים מבצעים הזמנות אישיות ודיסקרטיות, ואינם רוצים שהמשלוח יגיע לידיים הלא נכונות. לפעמים מדובר בהפתעה שהזמנו עבור האישה או הבעל, ואנו רוצים שיגיע לידינו, קודם כל, ולא לידיהם.

מהירות השילוח מדלת לדלת

אחד היתרונות המשמעותיים של משלוחים בארץ מדלת לדלת הוא יתרון המהירות. כאשר מדובר במשלוח אשר יוצא מנקודה א' ישירות לנקודה ב', רוב הסיכויים שלשולח כמו גם למקבל, יש אינטרס גבוה שהמשלוח יגיע ליעדו במהירות, ובהחלט ניתן לבקש משלוח מהיום להיום או לחלופין מהיום למחר.

תקינות המשלוח

ברגע שמשלוח מבוצע בשיטת דלת לדלת, הסיכוי שהמשלוח יגיע ללא פגע ליעדו, הוא גבוה מאוד. הסיכוי לחבלה, שבר או נזק כלשהו, במקרה של משלוחים מדלת לדלת, נמוך מאוד עד לכדי אפסי, ולכן מומלץ להיעזר בסוג שילוח זה כאשר מדובר בפריט בעל ערך גבוה, כספי או רגשי, כמו גם בפריט עדין שיכול להיפגם או להישבר, בטלטלות הדרך, כאשר מועבר בסוג שילוח אחר.

אין מקום לטעויות

אחד הדברים שאנחנו מפחדים מהם, ובעיקר אם מדובר בחבילה שמכילה מסמכים או דברים חשובים, זה שמשלוח לא יגיע ליעדו בשלום. גם אם הגדרנו נכונה את כל הפרמטרים, טעויות קורות, ועוגמת הנפש יכולה להיות עצומה. במקרה כזה, משלוחים מדלת לדלת הם הערבות הטובה ביותר, למינימום טעויות ומינימום אבידות. הסיכוי שהמשלוח לא יגיע ליעדו נמוך עד אפסי, כיוון שהוא ממוען לידיו של אדם מסוים, מעכשיו לעכשיו.

שקט ושביעות רצון

השקט חשוב לנו, במיוחד במקרה בו פריט, מסמך או מוצר מסוים, צריכים לעשות דרכם מנקודה א' לנקודה ב', בזמן מסוים מאוד, ולהגיע לידיו של אדם מסוים מאוד. ישנם סוגים רבים של שליחויות, אך משלוחים בארץ מדלת לדלת, נותנים לנו מקסימום שקט וביטחון, כי החבילה תגיע ליעדה, במועד המתוכנן, לאדם הנכון, ללא פגע וללא עיכובים.

מעוניינים במשלוחים מדלת לדלת?

משלוחים באמצעות שירותי MyDelivery יסייעו לכם לבחור את הספק הטוב ביותר לביצוע משלוחים מדלת לדלת לכל מטרה. בין אם אתם לקוחות קבועים, עסקיים, חברה, ובין אם אתם זקוקים לשילוח רגיש או למשלוח חד פעמי מצפון ועד דרום. אנו והספקים שלנו מעניקים לכם את השירות המקצועי ביותר, בזמן הקצר ביותר, באדיבות ובנועם.

משלוח מדלת לדלת הוא שירות משלוחים המתבצע ישירות אל בית הלקוח או משרדי העבודה, להבדיל משירותי שילוח חבילות לסניף הדואר.
מדובר בפרוצדורה נוחה שצוברת פופולאריות בשנים האחרונות, ומבטיחה קבלת שירות אמין ומדויק.

משלוחים מדלת לדלת נפוצים בעיקר במקרים בהם ישנה חשיבות רבה להגעתו של המשלוח לידיים הנכונות, כמו במסירת חומרים רגישים או הזמנות אישיות ודיסקרטיות. השירות מבטיח שמירה מוחלטת על פרטיותו של הנמען, מבלי החשש שהמשלוח לא יגיע ליעד הנכון.

כמו כן, משלוחים מדלת לדלת מיועדים לאלו הזקוקים לקבל הזמנות בעת שהותם בעבודה, וגם לאלו שמבקשים לקבל שירות מהיר ללא תחנות ביניים.

עלות משלוח מדלת לדלת עשויה להשתנות בהתאם למרחק של יעד המשלוח, גודל וסוג החבילה. מדובר במשלוח מקצועי, מהיר ואמין, ולכן עלותו תהיה גבוהה יחסית למשלוחי הדואר הרגילים. טווח המחירים עשוי לנוע בין עשרות בודדות עד מאות שקלים.
אנו מזמינים אתכם לקבל הצעת מחיר באתר.

לצורך שמירה על פרטיות הנמען, יש לוודא כי כל פרטיו האישיים מולאו באופן מדויק, לרבות שם הנמען וכתובתו המלאה. כמו כן, במידה ומדובר בחפץ רגיש או מסמכים דיסקרטיים חשוב להקפיד על מסירת הוראות שילוח מיוחדות במידה ויש צורך בכך. בעת קבלת המשלוח, מומלץ לוודא את תקינות תכולת החבילה.

כל הסיבות לבחור בנו

למה לבחור בחברת השליחויות של MY DELIVERY?

הזמנה ידידותית לכולם​

הספקים שלנו מבצעים שירותי שליחויות עבור אנשים פרטיים, חברות, ובעלי עסקים, בממשק ידידותי שמתאים לכולם.​

יעילות ומהירות

מחפשים פיתרון מהיר של שליחות מהיום להיום? בשביל זה אנחנו כאן! אנחנו עובדים עם חברות משלוחים שיספקו לכם משלוחים מהירים במחירים ידידותיים והוגנים.

שקט וביטחון בהזמנה שלכם

כל ההזמנות שלנו יגיעו ליעדן במועד, וימסרו כהלכה. אתם יכולים להיות רגועים, כי המשלוח שלכם בידיים טובות.

זמינות ומענה אישי על שאלות

שירות הלקוחות זמין באמצעים הנוחים לכם. אפשר לפנות אלינו בטלפון, בוואטס-אפ או במייל.

שליחויות בכל הארץ

הגבולות למשלוחים שלנו הם גבולות המדינה, בתוכה החבילות שלכם יגיעו לכל מקום! חברות המשלוחים שלנו יספקו לכם את החבילות בכל אזור בארץ (ייתכנו מקרים שבהם משלוחים מהיום להיום יסופקו באזורי חלוקה ספציפיים - שווה לבדוק איתנו).

צוות מקצועי ואמין

יש לנו שליחים מקצועיים ומוכשרים, שעושים את עבודתם על הצד הטוב ביותר, ותמיד עם חיוך ובסבר פנים יפות! כל חברות המשלוחים שלנו הן חברות מקצועיות ובעלות ניסיון רב בתחום. המשלוח שלכם בידיים טובות.

נגישות

למשלוח מהיר - בקליק!

שליח בשיא המהירות
לשליחויות בכל הארץ לחצו כאן