שליחויות לעסקים

מחפשים חברת שליחויות לעסקים? הגעתם למקום הנכון!
אצלנו תקבלו שירות מהיר, מקצועי ויחס אישי מרגע קבלת המשלוח ועד מסירתו.

שירותי שליחויות לעסקים הם חשובים ביותר עבור עסקים המתבססים על מכירות אונליין. החשיבות של משלוחים מהירים ואמינים היא חלק אינטגרלי בתקשורת של החנות עם הלקוח, ומשלוח מהיר ובטוח יבטיח שירות איכותי וחווית קנייה חיובית שתעודד את חזרתו של הלקוח בעתיד. אנו מציעים שירות גם עבור עסקים קטנים וגם עבור עסקים גדולים.

זה לא סוד שבשנים האחרונות, עסקים רבים עברו להתנהל באונליין בלבד, וסגרו את החנויות הפיזיות. כדי לספק ללקוחות חווית שירות טובה, לשמר לקוחות ולהגדיל מכירות עתידיות – יש צורך בחברת שליחויות טובה, אמינה ומקצועית, שתסייע לחבילות להגיע ללקוחות במהירות ובשלמות.

שליחויות לעסקים – משלוח אקספרס​

חברת MyDelivery מציעה את שירותם של הספקים המובילים בתחום שירותי השליחויות לעסקים, במירב המקצועיות, האמון והזריזות! הספקים שלנו מעניקים שירותי שליחויות לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים, ובאפשרותכם לבחור את סוג השירות המתאים לכם. אם אינכם בטוחים מה השליחות המומלצת עבורכם במקרה מסוים, אנו כאן על מנת לייעץ ולסייע לכם במהירות ובמקצועיות.

שליחויות לעסקים - משלוח מדלת לדלת

אפשרות נוספת, מהימנה ופופולארית לא פחות, היא משלוחים מדלת לדלת. משלוחים מדלת לדלת מסגירים את עצמם כבר בשמם. השליח יוצא מנקודת האיסוף, ומתאם שעה ומקום מדויקים למסירת המשלוח באופן ישיר. היתרון של שיטה זו על פני משלוח אקספרס הוא במידה הגבוהה של הדיוק. המשלוח יגיע בשעה שביקשתם, למקום שביקשתם, ויימסר לנמען המבוקש. זהו בהחלט שירות חשוב עבור עסקים, ושירות כזה יכול למנוע טעויות במסירת החבילה. יתרונות נוספים של משלוחים מדלת לדלת נוגעים למידת הפרטיות. אם למשל יש לכם עסק שמוכר תרופות, אביזרי מין, או אפילו עסק למכירת מתנות, והלקוחות רוצים שהמסירה תתבצע ישירות לידיים שלהם, המשלוח הזה בהחלט יסייע לכם לשמור על מידה גבוהה של מהימנות ודיסקרטיות. יתרון נוסף של שיטה זו היא במידה הגבוהה אשר מבטיחה את תקינות המשלוח. הסיכוי לחבלה או פגיעה במשלוח כאשר מדובר במשלוח מדלת לדלת הוא נמוך.

שליחויות לעסקים – מסירה משפטית

אחד משירותי שליחויות לעסקים הוא מסירה משפטית. אם העסק שלכם צריך לבצע מסירה של מסמך משפטי כלשהו, תוכלו לעשות זאת באמצעות מסירה משפטית, בעלת סטנדרטים גבוהים והנחיות ברורות בנוגע לאופן המסירה, אישור המסירה ועוד. זוהי לא שליחות רגילה, הרי אם מדובר בכתב תביעה שצריך להימסר לנתבע בהקדם, חשוב שתדעו ב-100% שהמסמכים התקבלו לידיים הנכונות, נכון? ישנן פרוצדורות מורכבות שנועדו להבטיח כי מסירה משפטית מבוצעת כהלכה, ואתם בהחלט יכולים לסמוך על הספקים שלנו שיעשו זאת במלוא המקצועיות והמחויבות.

שליחויות עם MyDelivery: המשלוח שלכם בידיים טובות!

אם ניקח את היתרון המוביל של עסקים קטנים ובינוניים על פניהם של עסקים גדולים, הרי שאלמנט הקשר האישי והתקשורת האנושית הישירה, הם בהחלט יתרון גדול, וחשוב מאוד. כיום, כשתנועה הולכת וגדלה של רכישות מתבצעת דרך האינטרנט, עסקים קטנים יכולים להיעזר בתחום המשלוחים, על מנת לתת את השירות הטוב יותר, המקצועי יותר, ובכל זאת לשמור על פן של קשר אישי ואנושי. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות משלוח מהיום להיום. איך עושים זאת? הנה מידע מועיל.

משלוח של העסק מהיום להיום מגדיל את המוניטין העסקי שלכם

ברגע שאתם, כבעלי עסקים, מציעים ללקוחות שלכם שירות משלוחים מקצועי, מהיר, מהיום להיום, אמין ואדיב, זה בהחלט שם אתכם בליגה גבוהה יותר, גם אם אתם עדיין מוגדרים כעסק קטן או בינוני. זה מוסיף למוניטין החיובי של העסק, לתדמית, ולשם הטוב.

שימור לקוחות והגדלת שביעות הרצון מהשירות

אם הלקוחות שלכם קיבלו שירות מקצועי, ביצעו רכישה וקיבלו את החבילה מהר, זהו הישג משמעותי שמשפיע על חווית הרכישה. בעולם בו תחרות בין עסקים הולכת וגדלה, העובדה כי אתם מקצועיים, זריזים ומבינים את חשיבות הזמן היקר של הלקוחות שלכם, בהחלט תגדיל את הסיכויים באופן משמעותי, כך שבפעם הבאה שהם יבצעו רכישה, הם יחפשו קודם כל את העסק שלכם. למה? עם הצלחות לא מתווכחים. אגב, יתרון נוסף מתייחס להגדלה הטבעית של מעגל הלקוחות שלכם, על ידי המלצות כנות של לקוחות מרוצים. כולם מנצחים!

שמירה על שקיפות

נגלה לכם סוד. אם יש טריגר שמצליח לשבת על הנקודה ולהפריע להמון לקוחות, הוא נושא השקיפות, ויותר נכון לקורא לזה עמימות. אנשים אוהבים לדעת מה קורה עם החבילה שלהם, מתי היא מגיעה ולאן. לפעמים מדובר במשלוח דחוף, והלקוחות צריכים לדעת מתי עליהם להיות זמינים בבית או במשרד לקבל אותה. פעילות שקופה שמציגה ללקוחות שלכם את הנתונים על מיקום החבילה, תזכה באמונם! מעקב בזמן אמת באמצעות המערכת הדיגיטלית שלנו, תשמור על הלקוחות שלכם שקטים ורגועים, עד לביצוע המסירה.

נוחות מקסימלית

כל הצדדים נהנים - משום שאנחנו מגיעים לאסוף את המשלוח מכם, ומביאים אותו עד ליעד. אתם לא צריכים להתאמץ ולהקוחות לא צריכים להגיע לנקודת איסוף על מנת לאסוף את החבילות שהזמינו. WIN-WIN!

ייעול מסלולי השילוח וחסכון בעלויות

המחירים שלנו מבוססים על מרחק, ולא על על משקל החבילה - וזה יתרון משמעותי! תוכלו לייעל את מסלולי השילוח, ולשלוח מספר חבילות לאותו אזור, ובכך לחסוך בעלויות!

כל הסיבות לבחור בנו

למה לבחור בחברת השליחויות של MY DELIVERY?

הזמנה ידידותית לכולם​

הספקים שלנו מבצעים שירותי שליחויות עבור אנשים פרטיים, חברות, ובעלי עסקים, בממשק ידידותי שמתאים לכולם.​

יעילות ומהירות

מחפשים פיתרון מהיר של שליחות מהיום להיום? בשביל זה אנחנו כאן! אנחנו עובדים עם חברות משלוחים שיספקו לכם משלוחים מהירים במחירים ידידותיים והוגנים.

שקט וביטחון בהזמנה שלכם

כל ההזמנות שלנו יגיעו ליעדן במועד, וימסרו כהלכה. אתם יכולים להיות רגועים, כי המשלוח שלכם בידיים טובות.

זמינות ומענה אישי על שאלות

שירות הלקוחות זמין באמצעים הנוחים לכם. אפשר לפנות אלינו בטלפון, בוואטס-אפ או במייל.

שליחויות בכל הארץ

הגבולות למשלוחים שלנו הם גבולות המדינה, בתוכה החבילות שלכם יגיעו לכל מקום! חברות המשלוחים שלנו יספקו לכם את החבילות בכל אזור בארץ (ייתכנו מקרים שבהם משלוחים מהיום להיום יסופקו באזורי חלוקה ספציפיים - שווה לבדוק איתנו).

צוות מקצועי ואמין

יש לנו שליחים מקצועיים ומוכשרים, שעושים את עבודתם על הצד הטוב ביותר, ותמיד עם חיוך ובסבר פנים יפות! כל חברות המשלוחים שלנו הן חברות מקצועיות ובעלות ניסיון רב בתחום. המשלוח שלכם בידיים טובות.

נגישות

למשלוח מהיר - בקליק!

שליח בשיא המהירות
לשליחויות בכל הארץ לחצו כאן